Menu

Fotografie

Actueel

#


Overzicht

13 november 2014

(Achter) de schermen van de nieuwbouwbeurs

De eerste editie van de nieuwbouwbeurs, die afgelopen weekend plaatsvond in het Gemeentehuis van Veenendaal, is een succes gebleken voor de organisatie, bezoekers, deelnemers en… voor ons als betrokken reclamestudio.

Honderden bezoekers brachten een bezoekje aan het vastgoed-evenement. De één na de andere stand werd bezocht en de vragen over de woningen waren nauwelijks bij te houden. Waar je de beursganger doorgaans minder over hoort, is de aankleding van de locatie en stands. Tenminste, mits deze goed verzorgd is. En daar kwamen wij om de hoek kijken. Als dé studio voor vastgoedcommunicatie in de regio, waren wij al weken van te voren druk in de weer met de voorbereidingen.

Beursstands, brochures, flyers, rolbanners, maar ook advertenties voor in de krant: alles kwam voorbij. En eens te meer bleek hoe handig het is als je een kleine, flexibele onderneming bent, met als motto: ‘alles kan’. Op het laatste moment kwamen beursdeelnemers er soms achter dat ze nog ‘iets moesten’ voor de nieuwbouwbeurs.

Een uitgelezen mogelijkheid om onze meerwaarde te tonen en dat hebben wij dan ook zeker niet nagelaten. En zo konden onze deelnemende klanten op vrijdag 7 november 17.45 uur, een kwartier voor aanvang van de beurs, weer opgelucht ademhalen. De stand mooi op orde, folders in de rekken en flyers klaar voor verspreiding: starten maar!